středa 7. ledna 2015

Hned po ránu jsem musela oznámit chemikovi, že mi dneska v hlavě nesvítí žádná žárovka. Bohužel žádná ani nebliká. Dneska se nejspíš vůbec nenastartuju. Intelektuálně jsem pod úrovní naší kočičí smečky a fyzicky nemám ani na to, abych vzala do ruky háček, jehlu či kuchyňské náčiní. Prý mě nastartuje kafe, mám ho uvařit. Nachystala jsem dva hrnky, každý máme svůj oblíbený. Nasypala jsem do každého obvyklé množství rozpustné kávy. Jde to dobře, nejspíš na tom nebudu tak špatně, jak jsem si po vylezení z postele myslela. Přichystala jsem si porcelánovou konvičku na mléko. Až na stole bylo jasné, že dnešní den je opravdu ztracený. Kafe jsem zalila studeným mlékem a z mléčenky stoupala pára od horké vody, kterou jsem ji zalila. V té chvíli i chemik musel uznat, že dneska ze mě žádný intelektuální rozhovor nevymačká. Kafe šel raději uvařit Vávra osobně...
Přeji všem úspěšný dnešní den.

Foto: už nám roste









Žádné komentáře: