čtvrtek 31. července 2014

Napsáno ve středu.

Včera jsme s chemikem stáli u brčálníku a sledovali dvě dovádějící vážky. Teď je jejich doba. Období světlušek jsme letos promeškali, na randění na lavičce ve dvorku není čas a tam se pozorují svatojánci nejlépe.
Vážka dováděla dneska i nad jezírkem na maminčině zahradě. Její kočičí osádka, čítající dvě kočky a kocoura Kubíka, tátu našich kocourků, okamžitě zbystřila. V očích jim svítilo poznání. Lovecká sezóna začala ...
Taky máte občas pocit, že u vás bydlí ještě někdo? Nedávno jsem si šla do lednice otevřít Cinzáno a ono už bylo z poloviny vypité. Poslední moje vzpomínka na ně je, když jsme je kupovali a to byla flaška plná. Chemik tvrdí, že jsem si to vyzunkla sama, ale na to si teda vůbec nepamatuju. Jsem mu říkala, že u nás určitě někdo tajně bydlí. Z polévkových lžící, kterých určitě bylo původně šest, jsem jednu ohla a vzala si ji na zahradu k hnojení, dvě jsou v plechovce na kuchyňské lince. Ale kde jsou ty zbývající tři, to chemik vysvětlit nedokáže. Pořád mám pocit, že tady s náma bydlí ještě někdo, jehož koníčkem je nejspíš krást nám lžíce. Onehdá jsem si přinesla čisté, voňavé ponožky. Bez ponožek nedám ani ránu. Jenže pak mě něco vyrušilo, neobula jsem si je a ponožky někde vysublimovaly. Protože jak já, tak chemik jsme prolezli celý barák a po krásných tyrkysových ponožkách ani stopa. Upozornila jsem ho opět na fakt, že s námi někdo tajně bydlí, akorát nemůžu přijít na to, kdo to je a kde se schovává.  Možná v tom má tlapky ta myš, co pořád ještě bydlí ve stropě baráku. Ponožky do pelíšku, to bych pochopila, že jí chutná Cinzáno mě nepřekvapuje, ale na co proboha potřebuje tři polévkové lžíce? Jo a vzhledem k tomu, že ve stropě bydlí už skoro tři roky, jsem skálopevně přesvědčená, že je to Jingles ze Zelené míle...

Chemikova dovolená - Zlaté písky, Malta

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Žádná myš, to jsou jasní permoníci. Ponožky mají na spaní, Cinzáno vypili omylem, takže se ve stavu podnapilosti pak spletli a místo čajových lžiček popadli polévkové .... :-D

Nanýsek řekl(a)...

No jo Ajko, ale u nás na severu Moravy makají permoníci v dolech. Na takové vylomeniny oni nemají čas. Spíš bych řekla když ne myš, tak Rarášek. Toho si docela umím představit, jak je nametený z Cinzána, omylem sebere lžíci a jde si s ní ustlat do ponožek. Jen najít jeho pelíšek. Cinzáno jsem oželela, lžíce byly staré, ale ty ponožky, tak ty mě mrzí.