pondělí 16. června 2014



Sexy tanečnice u tyče změřily své síly na mistrovství v Praze. Tak zněl titulek článku, nad kterým jsem se zasnila. Prý se při tom vlnění dá docela i sundat kila. Mám z doslechu. Namotat  na tyč bych se nejspíš dokázala. Nepotřebovala bych ani tyč vysokou, protože jsem krátká, i když sporá.. Musela bych  vynechat to hupsnutí na ni. Pokusit se na ni vyhoupnout, nejspíš bych ji vyrvala i s kusem stropu či zdi. Kdo ví, jak je to ukotvené. Kdo ví z jakého to je materiálu. Beztak se tam vlnily samé anorektičky, takže tyč mohla stát klidně jen tak v luftu. se svoji váhou by ji neporazily ani kdyby se holky snažily. Já potřebuju tyč fortelnou. Problém je, že doma to nainstalovat nemůžu. Stropy máme dřevěné, ty by nevydržely. V patře se mírně pohupují už když jenom zvolna kráčím. Rychlejší pohyb dneska nevyprodukuju, ani kdyby mě honily včely v závěsu s kohoutem. Kdybych se u tyče jen vlnila, asi by strop vydržel, ovšem vyhoupnout se na ni, zbořím barák, v lepším případě poruším jeho statiku.  V kravíně je místa dost, dokonce jsou tam dvě řady ocelových sloupů vyplněných betonem. Když to tenkrát stavěli, počítali nejspíš s tím, že se o ně sem tam nějaká kravka opře a zavlní. Udělali je festovní. Ty by nepovolily ani kdyby se o ně opřela opravdu statná dojnice. Myslím, že její váhy už jsem dosáhla taky. Akorát ze mě není ten užitek. Chyba je,  že jak jsou sloupy festovní, tak jsou i fortelné. A já mám krátké ručičky i nožičky. Moje náruč je neobsáhne. Což teprve kdybych je chtěla obejmout nohama. Bože co já bych dala za plus deset centimetrů na výšku. Protože být o deset cenťáků vyšší, mám i adekvátně delší ručičky a nožičky a nějaké obejmutí statného sloupu by mi nedělala potíž. To by se pak hublo jedna radost...
Chemik onehdá odvezl poslední paletu dříví přes dvorek, aby všechno bylo na jednom místě. Pod paletou zbyla hromada listí. Pinďa se iniciativně přihlásila co by úklidová služba.



Žádné komentáře: