pátek 18. dubna 2014

Chemik sundal ze dveří věneček s brusličkama a já tam dala loňský "velikonoční" s kohoutama. V garáži u květinářek jsem koupila tři petrklíče, nasadila je do mísy. Zítra k nim zapíchnu ovci na špejli. Na větev kterou jsem loni přivlekla z lesa jsem navěsila plastová vajíčka na pentlích. Tím končí moje velikonoční zdobení.
Na rozdíl od vánoc velikonoce moc nemusím. V pondělí se cizí chlapi tlačí do baráku aby vám nařezali. A myslí si, že za ten bordel, co vám v uklizeném domě nadělali, dostanou ještě ulito. Copak to je normální? Stačí, že každé velikonoční pondělí, ještě než vůbec otevřu oko, přihasí si to chemik se studenou vodou a tu na mě cákne. Nesnáším studenou vodu. Nesnáším nic, co je studené. Kromě přítulného psího čumáčku.
Studená voda, to je pro mě pohroma. Chemik za mnou kdysi vlezl do sprchy a okamžitě ji opustil. Ne že by se mě lekl, ale prohlásil, že voda kterou se sprchuju má teplotu vody, kterou řezníci paří poražené vepříky. Od té doby se sprchování se mnou vyhýbá. Jsem za to ráda. Dávno už nemám postavu manekýnky a dneska bychom se oba do sprchy sotva vešli. Ale pracuju na tom. Teda ne na tom,aby tam za mnou zase vlezl. Pracuju na tom, aby nenastala doba, že se tam nevlezu já sama. Protože svého horkého sprchování se nevzdám. Smůlu mám jen když je doma synek. Má stejné nároky na teplotu vody jako já. A když lachtan vleze do koupelny jako první, udělá z koupelny saunu. A vycabrá všechnu vodu, která odpovídá mým nárokům na její teplotu. Chemikovi to nevadí. On studenou rád. Přemýšlím, jestli ho v pondělí nepřekvapím. Vstanu první a vyklopím na něj konev studené vody. Ať si ty velikonoce letos taky trochu užije...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

nadenko chlapov treba polievat v utorok, pondelok je výhradne určený ženám

Nanýsek řekl(a)...

Tak já to v pondělí hodlám změnit. Ale nejspíš nevstanu dříve než domácí.

Anonymní řekl(a)...

Nanýsku, krásné velikonoce prožité v klidu a pohodě, též bohužel občas na velikonoce přijdou přátelé a mám studenou vodu na sobě a nebo nějakou hnusnou voňavku, kterou smrdím ještě několik dní :O). Velikonoční výzdobu mám hodně skromnou, co jsem nestihla do pátku nemám, protože mě skřípli záda a belhám se jak stařena :O(. Jinak tvoje obrovská zahrada a kocourci a pejsci jsou úžasní. Ještě otázečku : jak dlouho ji zřizuješ, je totiž hodně promyšlená a úpravná, hodně se mi líbí. Zdraví Maryša :O)

Nanýsek řekl(a)...

Maryško zahradu jsme začali budovat před sedmi lety. To jsme zasadili první strom. Položím šutr a pak už to jde samo. Nic neplánuju. Ale ještě je před námi velký kus práce. Za domem je další část zahrady, tam raději nefotím. Zatím jsou tam vybudovány zídky pro vyvýšený záhon. Zasazeny pivoňky a ronďásky. Časem tam bude všechno jinak. Děkuji za pochvalu. Potěší vždycky. A kurýruj se, chemik je chromajzlík už třetí týden, se zádama má problém každou chvíli. Musím si ho víc šetřit. Nanýsek