neděle 23. března 2014

Už jste někdy zkoušeli otevřít kočce tlamičku a dát jí do ní odčervovací či jakoukoliv piluli? Mám na mysli statné kocoury a kočky a ne nějakou podvyživenou žoužel. Kubíka onehdá držel chemik v náručí a muchloval se s ním. Toho jsem podle využila, chemik kocoura chytil pevněji, já mu násilím otevřela tlamičku a strčila prášek až do krku. Nezbylo mu než polknout. Od té doby, to je tři dny, mě Kuba nenávidí. Dneska se dostavil Chlupáč s nákladem čtyř klíšťat. Chemik si dával nedělního šlofíčka. Chytila jsem kocoura a vzbudila chemika. Oba to naštvalo. Chemika víc. Držel kocoura, já vytahovala klíšťata. Po třetím klíštěti na mě začal kocour házet vzteklé oko. Při čtvrtém vrčel. Když jsem se mu pokusila otevřít tlamičku a strčit mu do krku tabletu, byl už tak vytočený, že po mě chňapl zubama. Nečekala jsem to, ale stačila jsem ucuknout. To ho rozhodilo ještě více. Rozpůlila jsem půlku jeho tablety, nacpala ji do slaniny. Byla jsem odhalena jako zrádce a kocour na mě jen pohrdavě zíral. Všechny naše kočky milují šlehačku ve spreji. I kocour. Slízal tu část, kde nebyla tableta. A zdrhl. Pro dnešek už toho prý má dost. A to ještě neví, že jsem přinesla postřik proti klíšťatům, který měl být aplikován po fázi pozření pilule. Z kuchyně přišla malá madam Sára. Tak jsem si říkala, že když už tam je, dostane Chlupáčův  prášek. Přidala jsem trochu šlehačky. Olízala šlehačku, prášek nechala. Hodila pohled tak blbá nejsem ani já, sežer si ten prášek sama a pohrdavě odkráčela za svými záležitostmi. Zřejmě si to mezi sebou řekli. Protože Kačka se mi vyhýbá jako čert kříži. Takže mám jednoho odčerveného kocoura, co mě nenávidí, jednoho neodčerveného kocoura co mě nenávidí ještě víc. Kočku co mě má za blbku a kočku co mě ignoruje. Jen ta malá se ještě tulí, vrní a má mě celkem ráda. Protože neví, co ji čeká.



Žádné komentáře: