pátek 14. března 2014

Dočetla jsem se, že každodenní jízda na rotopedu tělu škodí. Sice nevím jak, ale abych své tělo netýrala stále jen na šlapacím stroji, koupila jsem si dneska švihadlo. Chemik  říká, že je to zbytečná investice, prý jsem si měla vzít tažné lano z Mazlíka, stejně se v kufru válí bez užitku a službu by to udělalo stejnou, ale já vím své. Originál je prostě originál.
Onehdá jsem si koupila slušivý cvičební úbor v modré barvě. Konečně jsem sehnala něco, co mělo spodní část ve zkrácené velikosti a tu horní pro normální lidi. A nestálo to majlant. I šňůra švihadla je modrá, hezky k úboru ladí. Asi přelakuju na modro i rotoped. Není nad to, když včechno k sobě pasuje. Hned se na to líp dívá. Třeba pak i šlapat budu vyšší rychlostí než svých xx  kilometrů za hodinu. Minule, když se synek díval při mé jízdě na ciferník co ukazuje rychlost, kilometry a vypocené kalorie, zkonstatoval, že se diví, proč při tom šlapání neštrikuju. Abych prý měla alespoň nějaký pohyb.
Bohužel jsem podcenila stropní konstrukci baráku. Hned při mém prvním pokusu o výskok se rozštěkali oba psi, i ten co je hluchý jak poleno a rvali se ven, do bezpečí zahrady. Kočky a kocouři prolítli kočičíma dvířkama směr dvorek, dokonce i Pinďa, která ven odmítá chodit, se k nim přidala. Můj doskok si zřejmě zmýlili se začátkem zemětřesení. Lustry na stropech se začaly kývat ze strany na stranu, sklenice v almaře cinkaly jedna o druhou a stropní trámy začaly praskat (to tvrdí chemik). Načež přiletěl chemik, švihadlo zabavil přes mé protesty, že si má koupit svoje. Skákat mám dovoleno jen na zahradě či na dvorku a na jedné budově kravína, kde je stržená střecha. Prý když budu poskakovat po stropě s dostatečnou intenzitou, ušetříme za demolici...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,tímto příspěvkem jste mi přidala několik let života. Smála jsem se až mě slzy tekly. Váa bych si přála za přítelkyni. Obdivuji ten Váš optimismus, humor. Z příspěvků dýchá pohoda a lidskost. Každý den se těším na nové čtení.Také se mi líbí domov ve kterém žijete. Ukázky z Vašeho domu a zahrady jsou nádherné. Přeji Vám mnoho štěstí a těším se opět na zítřejší počtení. Katka1234

Rija řekl(a)...

Opět úžasný článek. Moc ti držím pěsti, ať ti tvé nadšení vydrží. Taky se pokouším o menší úpravu své postavy, ale jdu na to hodně pozvolna. Začala jsem plavat a vytáhla kolo. Švihadlo by mi v paneláku neprošlo a kdybych skočila na chaloupce, tak ji zbořím, takže neriskuji zkázu. Přeji krásný víkend. Pa Rija

Ajka řekl(a)...

Fakt jo?? Tak to si jdu taky koupit švihadlo.....:-))

Nanýsek řekl(a)...

Děkuji Vám za milá slova. S tím švihadlem to není tak horké. Doma je trvalý zákaz používání. A venku se pokazilo počasí. Skákat na stropě kravína odmítám, bojím se vylézt po žebříku. Mohly by povolit šprušle. Mějte se hezky, děvčata.