pondělí 24. března 2014

Dneska jsme se pokusili udělat reparát v podání odčervovací pilule Chlupáčovi. Kdo mu vymyslet tohle jméno, udělal chybu. Kocour je sice chlupatý, ale ukázalo se, že jméno Sígr by mu pasovalo víc. Chemik ho držel pevněji než včera. Nepomohlo to. Tu hubu si snad kocour přes noc svařil autogenem. Nešla otevřít. Když se to podařilo, zopakoval svoji včerejší akci jsem vzteklý pes a koušu. Já ucukla, chemik to nestihl. Odnesl to procvaknutím nehtu. Tím jsem zjistila, že mám rychlejší reakce  než můj muž, což mě hodně potěšilo. Protože v máločem jsem lepší než chemik.
Konzultovala jsem podání pilule s maminkou. Prý ji veterinář radil, aby piluli rozdrobila do krmení. Matka konstatovala, že je to totální ptákovina. Veterinář má nejspíš kocoura s postižením čichu, nebo úplně blbého. Protože maminčin Kuba, mimochodem otec našich kocourů, čichl k žrádlu, vyčítavě se na paničku podíval a odkráčel se nažrat k sousedům.
Nechám kocoura i chemika do zítřka vychladnout. Pokusím se rozpustit piluli v misce s mlékem. Snad alespoň tohle vyjde. A to mám před sebou ještě tři kočky, které dneska předstírají kóma. Chemik říká, že tím naznačují NEBUDIT! Nejspíš se bojí o své další prsty. Synek se z akce omluvil s tím, že on je ten hodný... Proč za potvoru jsem u nás doma vždycky já, je mi záhadou.

Kdysi to byli mrňaví miláčkové.



Žádné komentáře: