neděle 2. února 2014

Život podle reklamy
Podle tvůrců TV reklam bychom měli každé ráno po probuzení zuby čistit nejmenovanou zubní pastou která jediná zničí bakterie v našich ústech. Jiná reklama tvrdí, že sama zubní pasta nepomůže a musíme si vypláchnout ústní vodou xx  která nejen zničí bakterie v našich ústech, ale zanechá za sebou i příjemnou chuť. Vše to doporučuje snad 99 lékařů ze sta. Ten stý se nejspíš už roky skrývá v hlubokém černém lese před nájezdy dealerů s přípravky ústní hygieny. Evidentně jej ještě nikdo nenašel, jinak by se v reklamě ihned pochlubili. Zajímavé je, že i když si budete čistit zuby uvedenou zubní pastou a vyplachovat ústní vodou, takže v puse nebudete mít žádné bakterie, ve vyšším věku stejně budete mít v ústech protézu a ta vám v nich buď nebude držet, což odstraní fixační gel, nebo se vám pod ní dostanou drobečky, což odstraní rovněž fixační gel.
Snídat bychom měli sušenky, protože nic jiného než ony nás po ránu nenabije energií. Nejlépe si navrch ještě dát přípravek, který nám ve střevech  bude udržovat mikroflóru. Nedávám si ani jedno z toho. Po pár sušenkách bych měla po ránu ještě větší hlad a mikroflóru mám i bez konzumace uvedeného doplňku také v pořádku. Mé tělo nehlásí žádnou závadu. 
Když mají své dny muži, chlastaj Fernet. Teď ho chlastaj i ve chvíli, kdy se cítí být ženami ohroženi a svolávají se rozhlasem. Jejich slogan zní nevyměknem. U pití alkoholu mi tento slogan přijde naprosto nevhodný. Měli by ho používat v mnohem intimnějších chvílích. 
Po každém obědě muži sedí u stolu a konverzují s bakterií, která se kdoví jak dostala z jejich úst na jídelní stůl. Je růžová a vzteká se. K tomu není co dodat. Jen by mě zajímalo, kde tvůrci přišli na to, že bakterie má  růžovou barvu, pusinku a nosánek.
Na jakoukoliv společenskou událost si už podle tvůrců reklamy ženy neberou kabelku, ale kanystr s jistým speciální přípravkem, po kterém jsou vaše šaty jako nové.
Na Slovensku ještě měsíc po vánocích nosí chlapečkovi dárky Santa a holčičce Ježiško, že tatino?
Kráva je buď fialová nebo veselá. Bonbóny dojí statný černoch, který vypadá že si právě šlehl, ze žirafy.
Když potkám policajta, je mi jasné, že jsem potkala jinej gang. Ukazovali to v reklamě.
Z reklamy jsem se také dozvěděla, že do asijské restaurace nemám v žádném případě vodit psa. A už vůbec ne požadovat, aby ho hlídal kuchař. Slovo Bobika jsem dlouho používala, když se mě chemik či syn zeptali, co bude dnes k obědu...

Foto "Jen tak"



Téměř všechny věnečky, které tady průběžně ukazuji, jsou dílem šikovných rukou děvčat z Fléru.





Žádné komentáře: