pátek 14. února 2014

Kromě společného syna, dvou psů, dvou kocourů, tří koček, střechy nad hlavou a kopy dluhů toho s chemikem moc společného nemáme.  Já jsem pesimista, což jak jsem se dočetla, je optimista se zkušenostmi. Chemik je skalní optimista, což po jeho životních zkušenostech nechápu. On poslouchá rock a metal, já klasiku a jazz. Má rád obrazy starých mistrů, já miluju obrazy Salvadora Dalího. On čte nejraději krátké povídky, já vyhledávám tlusté knihy, čím víc dílů, tím lepší čtení. On je hyperaktivní, já jsem líná. On je šetrný, já ne. Já ráda nakupuju starý nábytek, on jej nerad dává dohromady.  Já vymýšlím blbosti, on je realizuje. To je vlastně plus pro něj. On umí plavat, já ne. Umí tancovat, já jsem dřevo. V pěti stupních nosí kraťasy, já ve dvaceti stupních cítím, že se mi dělaj omrzliny. Jsem sova, on je skřivan. Jemu se  líbí vysoké tmavovlásky a mě menší modroocí blonďáci. Vzal si krpatou světlovlásku a já si vzala tmavovlasého dlouhána.
A přesto každý večer usínáme ruku v ruce.






Přeji všem, kteří přijali za svůj svátek sv. Valentýna hodně lásky.





Detail výšivky

 


Žádné komentáře: