středa 8. ledna 2014

Tento rok mám velké plány s výminkem. Máme to z domu přes dvorek, teď je tam garáž a chemik si tam udělal dílničku. Vnitřek má čas. Dokud nebude nová střecha, kterou nepoteče, nemá smysl uvnitř nic plánovat.  Ale venku, tam se letos vyřádím.
Už mě svrbí ruce od nicnedělání. Ale jaro v nedohlednu, za okny čas spíš dušičkový než zimní a tak alespoň plánuju. Stranu ve dvoře do výše oken obložíme dřevem ve stylu severských domů. Okýnka jsou ve výminku mrňavá, ale chemik udělal, spíš vytvořil krásné břidlicové parapety. Všechny kamenické práce u nás jsou dílem chemika.Sice se mu do toho moc nechtělo, ale ukázalo se, že je na to moc šikovný a myslím, že když své dílo viděl, začalo ho to i bavit.
Koupila jsem od moc šikovné a vstřícné paní keramičky speciál mísu na květiny ve tvaru zahradní výlevky. Je na zavěšení a bude se krásně vyjímat nad kamenným soklem.
Kamenná terasa u výminku je už dva roky téměř hotová, zbývá jen kámen zaspárovat. Včera jsem našla i zahradní nábytek, který se mi líbí a snad ho schválí i chemik. No když na něj půjdu chytře, bude nadšený, jaký že to krásný nábytek koupil.
Na druhé straně výminku jsem si vymyslela místo pro pracovní stůl. Budu mít prostor, kde si přesadím kytky, uložím květináče a zeminu ... Nad stolem plánuju dřevěnou polici, dokonce jsem si na ni loni koupila i materiál. Police bude sloužit i jako věšák na drobné zahradní nářadí. Třeba zahradnické nůžky. S těma to mám stejně jako s mobilem. Nikdy nevím, kam jsem je položila. Také by měly být pískací. Já bych potřebovala pískací skoro všechno zahradní nářadí. Někdy mám pocit, že věci u nás mají toulavé boty.
Neví někdo, jak přivolat jaro v lednu ...






Žádné komentáře: