úterý 7. ledna 2014

Nechápu, jak jsme kdy mohli žít bez internetu. Dokážu žít bez mobilního telefonu. To není problém, stejně je vždycky tam, kde nejsem já. Neustále mobil někde zapomínám. A zapomínám, kde jsem jej nechala. Potřebovala bych mobil s malým vylepšením. Měl by začít pískat pokaždé, když jej začnu hledat. Abych nemusela žádat své okolí o prozvonění. I když už se mnohokrát  stalo, že ani prozvonění nepomohlo a mobil se pak tak nějak zjevil sám od sebe ...
To PC, to je jiná. Nikam se nepřemisťuje, vždycky jej najdu na svém místě. Neotravuje věčným pípáním jako mobil, když jej zapomenu nabít. Nemusím hledat žádnou nabíječku, aby mi nechcípl.
Přes internet objednávám zboží do krámku. Objednávám také veškeré vánoční a narozeninové dárky. Na internetu hledám inspiraci pro dům, pro zahradu. Na internetu hledám také informace o rostlinách, které chci zasadit na své zahradě. A na internetu jsem našla své milé virtuální přítelkyně.
Miluju slovníky, jakékoliv. Když začal vycházet Ottův slovník naučný, hodně jsem si odepřela, abych si jej mohla koupit. Všechny jeho díly včetně všech dodatků.A vycházel dlouho. Myslím, že jsem v té době  byla jeden z nejlepších zákazníků našeho knihkupce. Hned jak slovník přestal vycházet, zkrachoval.
Ottův slovník naučný, to je spousta historie, mapy, obrázky. Hodně jsem se tam dozvěděla. Ale dneska musím říct, Oťas díky, ale jdu hledat přes Google ...







Žádné komentáře: