středa 15. ledna 2014

Hodně sportovců při rozhovoru začíná větu slovy "Tak určitě"...  Jednu dobu jsme u nás doma vyloženě číhali na rozhovory novinářů se sportovci a sázeli se, jestli to zpovídaný řekne nebo použije na začátku věty něco inteligentnějšího.
Poslední dobou jsem si všimla, že většina článků o vědě začíná slovy "Vědci zjistili" ...
A nepřestává mě udivovat o čem všem se dá bádat.
Tak kupříkladu ve včerejším článku stálo, vědci zjistili, že káva kromě povzbuzení také posiluje paměť. S názorem vědců nemohu souhlasit. Po vypití kávy se mi chce spát a ačkoliv piju dvě kávy denně, v žádné případě nepozoruju, že by se moje paměť jakkoliv zlepšila. Ba právě naopak. Zapomínám, kde jsem co položila. Když něco hledám, najdu to, co jsem hledala onehdá, ale už to nepotřebuju. To co potřebuju, najdu jindy, ale už to nepotřebuju.
Dále vědci také zjistili, že největší radost nám dělá milování. To by mě zajímalo, jaké věkové kategorie se jejich zjištění týká. Pokud výzkum dělali u pubertální mládeže, nedivím se. Zakázané ovoce nejlíp chutná. Ale sedmdesátiletý stařec s kloubními potížemi, nemocnou prostatou a hemeroidy bude mít rozhodně víc radosti z toho, že  ho po probuzení nic nebolí, než z toho, že po něm jeho žena večer či po ránu vyžaduje milování.
Mimo jiné vědci také zjistili, že žraloci milují metal. No chemik metal také miluje a žralok není. To jako zjistili tím, že jim pouštěli do vody klasiku, pop, rock, jazz, metal a při metalu konečně začali jančit? Po tomhle nářezu bych začala jančit i já, co  potom nějaký chudák žralok. Podle mého názoru to hraničí s týráním zvířat. Mě by tím utýrali určitě.
Vědci také zjistili, že hmyz není homosexuální, jen zmatený. Neviděla jsem ještě nikdy zmatený hmyz. Zažila jsem zmetka vosu, která jen hledala, do koho by píchla. Strefila se do mě. No to nebylo těžké. Jsem dosti prostorná na to, aby se mohla minout. Včela za trest alespoň umře, vosa si do vás píchne a maže hledat další oběť. Že by vosa co mě píchla mohla být homosexuál, to mě nikdy nenapadlo. Jak vidět, vědce to napadlo. Ne nadarmo jsou studovaní.
Na závěr mě zaujalo, že vědci zjistili, proč nás muži podvádějí. Na to nemusím být vědec, stačí selský rozum. Dáváme jim málo práce, v tom to je. Pak roupama nevědí, co by vyvedli. Kupte jim na hraní  rozpadající se nemovitost s velkým pozemkem. Budou mít hromadu práce ještě v důchodu, vezmou tři práce, aby to utáhli a na podvádění jim nezbude čas. Protože jak dávno víme, kdo si hraje, nezlobí...

Přidám několik obrázků od nás. Nic vědeckého na nich nehledejte, protože ani vědci by z nich nic nezjistili. Alespoň doufám.




Žádné komentáře: